کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316544 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۲۹ اینچی فوق‌گسترده ایسوس

asus

شرکت ایسوس به تازگی صفحه‌نمایش ۲۹ اینچی جدیدی به نام PB298Q را معرفی کرده است که از نسبت تصویر ۲۱:۹ و فناوری AH-IPS بهره می‌برد. از آنجا که عرض این صفحه‌نمایش برابر با دو نمایشگر ۱۷ اینچی با نسبت تصویر ۵:۴ در کنار یکدیگر است، می‌تواند تصاویری با وضوح ۱۰۸۰×۲۵۶۰ را به نمایش بگذارد که ۳۳ درصد بیشتر از استاندارد Full HD است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، همچنین فناوری AH-IPS باعث می‌شود رنگ‌های درخشان و اشباع با زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای نمایش داده شوند و با تولید رنگ‌های دقیق و نورپس‌زمینه LCD، کاربران خانگی و حرفه‌ای احساس راحتی کنند. فریم‌های اطراف این صفحه‌نمایش فقط ۰٫۸ میلی‌متر ضخامت دارند. این حاشیه بسیار باریک، نمای یک صفحه‌نمایش بدون فریم را ایجاد می‌کند.

PB298Q دارای امکانات ارتباطی متعددی از جمله ورودی‌های تصویری DisplayPort ،HDMI و دو درگاه DVI‌ است. البته دو بلندگو با توان پخش ۳ وات نیز در این مدل نصب شده‌اند. نسبت کنتراست هوشمند ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰:۱ و روشنایی ۳۰۰ کاندلا، با تنظیم نور پس‌زمینه برای دستیابی به رنگ خالص مشکی و نور سفید درخشان مزیت بعدی این صفحه‌نمایش است که موجب می‌شود تصاویر زنده‌تر به‌نظر برسند.

نرم‌افزار اختصاصی MultiFrame ایسوس به کاربران امکان می‌دهد چندین دسکتاپ را مدیریت کنند بدون این‌که تداخلی با هم داشته باشند و با ترتیبی جذاب در کنار هم چیده شوند. فناوری ویدیویی هوشمند Splendid ایسوس، ارائه رنگ‌های زنده از طریق ۶ حالت پخش در هر موقعیتی را تضمین می‌کند و از طریق یک دکمه اختصاصی قابل اجرا است.

همچنین با استفاده از مقیاس‌های مجازی QuickFit و دستورالعمل‌های روی صفحه‌نمایش، اندازه واقعی تصاویر قبل از چاپ نمایش داده می‌شود. صفحه‌نمایش PB298Q به‌صورت ایستاده با شیب قابل تنظیم طراحی شده است و روی یک محور گردان با قابلیت تغییر ارتفاع تا ۱۵۰ میلی‌متر قرار دارد. این صفحه‌نمایش را می‌توان حول محور افقی تا ۹۰ درجه تغییر جهت داد و در این حالت، نمایشگر به‌صورت عمودی قابل استفاده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16775 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/06/23 تعداد مشاهده: 1726
سافت گذر